Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 06-08-08, 15:53
SPITHAS Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-09-2005
Μοντέλο: Corolla E12 1,4 pro f/l
Περιοχή: Ραφήνα
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 13
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
SPITHAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε κοιτα πως εχουν τα πράγματα:
Το φρεόν είναι υπο πίεση σε υγροποιημένη μορφή και ώς εκτούτου όταν χάσει την πίεσή του επανέρχεται στην αρχική του μορφή (αέριο).
Άν λοιπόν είχες κράκ στο δίκτυο θα έχανες όλο το φρεόν (όπως και συμβαίνει στην περίπτωσή σου, και σαν ασφαλιστικό για να μην καει ο κομπρέσορας, δεν λειτουργεί). Δεν στέκει ΤΕΧΝΙΚΩΣ να έχεις μικρή απώλεια αερίου!!!! Ή το χάνεις όλο ή τιποτα. Η μοναδική περίπτωση μικρής απώλειασ είναι να γίνει μλκ και΄κάποιος να πείραξε το relief valve απο οπου γίνεται η εκτόνωση. Σε αυτη την περιπτωση ή το ξανάκλεισε αμέσως (και έχασες μέρος του αερίου) ή το άφησε ανοιχτό και το έχασες όλο. Αφου είσαι στην εγγύηση (είσαι στα 5 χρόνια απο οτι βλέπω) πήγαινε το στην αντιπροσωπέια και πες να το δουν χωρις να αναφέρεις τρακαρίσματα κλπ. Άλλωστε στα 45000 έπρεπε να το είχαν δει!!!
Απάντηση με παράθεση