Προσεξε ομως: εσυ μεχρι να φτασεις στο ωφελιμο φασμα στροφων (στις 6200 δεν ανοιγει το vvtl-i?) πρεπει να περασει καποια ωρα (οποτε στην ουσια το αυτοκινητο κοιμαται τον υπνο του δικαιου), ενω αυτο ειναι ολη την ωρα στο ωφελιμο φασμα του. Επισης μην ξεχνας οτι αν μπλεκεις με ταξι Mercedes, δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι κατω απο 2000-2200 κυβικα, για να μην ξεχασω και τον κομπρεσορα. Γνωμη μου οπως το βλεπω, χωρις βεβαια να ξερω τι ειναι ικανη να κανει μια TS (πολυ θα θελα να μαθω, οποιος θα με κανει ατα?


).