Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 18-07-08, 13:42
j4ae Offline:
banned
 
Εγγραφή: 15-07-2008
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
j4ae είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτο δυστηχως μαλλον εφαρμοζοταν πριν βγουν οι tsi γιατι αν συκρινεις τον duall vvti που εχει 124 αλογα με τον tsi με τα 122 μαλλον το duall vvti θα μεινει πισω....σε ολες τι περιπτωσεις ειδικα σε ρεπριζ(λογο τουρμπο)

δεν κανω συγκριση μοτερ ή αξιοπιστιας ή λειτουργιας.Κανω συγκριση σε ιδιες τιμες αλογων και μονο! και το λεω γιατι τα 1,6 ατμοσφαρικα στο vw group δεν υπαρχουν και ο επομενος αντιπαλος στα δικα μας 16αρια ειναι το tsi με τα 122 αλογα
Και όμως . Σε τέστ του drive στα 0-160 δίνει το auris 1.6 30.4''
ενώ το Α3 1.4TSI 33.9'' και το Λεον 1,4TSI 34.9''.
To golf 1.4 με τα 122 μένει πίσω με 35,1''.

καλό έ;

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας ψάξει καποιος να βρει τι ειναι αυτό το περιβόητο twinport και τι είναι το 20 χρονών T-Vis....

Το twinport είναι γνωστό, και δεν έχει να πει και πολλά πλέον. Κλείνει τον έναν από τους δυο αυλούς εισαγωγης σε κάθε κύλινδρο με μια πεταλουδίτσα.

Το Τ-vis τι είναι και σε ποιο μοτέρ υπήρχε;

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 18-07-08 στις 14:34. Αιτία: Συγχώνευση δημοσιεύσεων...