Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 16-07-08, 14:18
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μάλλον έχεις πρόβλημα, εκτός κι αν δεν ήταν ζεστός ο κινητήρας.
Στο δικό μου με ~65.000κμ σε ΙΚΤΕΟ μέτρησαν CO 0.00 ρελαντί και 0.02 ψηλές στροφές. Τα HC ήταν 15 και 19, αντίστοιχα. Στο συνεργείο περυσι πρέπει να έβγαζαν μηδεν τα πάντα!

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν τα φρένα (56%) και πίσω "αποσβεστήρες κραδασμών" (45-48%).
Το αυτοκίνητο φαίνεται μια χαρά γενικά. Οι τιμές στις 2500 στροφές φαίνονται επίσης φυσιολογικές. Άραγε αυτο είναι ένδειξη ότι ο καταλύτης είναι οκ; Στο ρελαντί καμια φορά το νιώθω να μπουκώνει λίγο στο ξεκίνημα. Είναι πιθανό να είναι απο τα μπουζί τα οποία από ότι νομίζω δεν πρέπει να έχουν αλλαχτεί (57.000 χιλ). Το ότι τα μπουζί δεν είναι και στην καλύτερή τους το πιστεύω και για ένα ακόμη σύμπτωμα και αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Όταν το αμάξι είναι κρύο και το βάζω μπρος παίρνει αμέσα χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Όταν είναι ζεστό (πχ το έχω αφησεί κανένα 5λεπτο) και πάω να το βάλω μπρος παίρνει με την πρώτη μεν αλλά κάπως σαν να είναι μπουκωμένο (κάνει μια στιγμιαία διακοπή ακριβώς πριν πάρει). Που μπορεί να οφείλεται αυτό και σχετίζεται άραγε με τα καυσαέρια που έχει στο ρελαντί;

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Απάντηση με παράθεση