Εγω περιμενα να μην ειμαι κατω απο τα vvti. Αλλα αποτι φαινεται η μερικη βελτιωση που τους εχουν κανει δειχνουν την πραγματικη τους δυναμη.
Ηρακλη πειρακια δεν εχω.
Η αρχικη μετατροπη εγινε το 1991 στην Αθηνα. Μετα οταν αλλαξα μοτερ (2001) την εκανα στη Κορινθο και αρχικα ο ηλεκτρολογος τα εκανε πατατες. Μετα τα εφτιαξε "σωστα". Το 2005 αφου πριν το ειχα παει σ' ενα τσαρλατανο, χρειαστηκε να παω ΑΘηνα για τον εγκεφαλο. Πηγα σ'ενα ηλεκτρολογο ο οποιος δεν ειχε ιδεα απο το μοτερ ωστοσο πηρε το cd με τα ηλεκτρολογικα του μοτερ, μελετησε, εδωσε τον εγκεφαλο για επισκευη (ειχαν ξεκολλησει καποιες πλακετες απο τον τσαρλατανο) και μου ειπε οτι τα ηλεκτρολογικα ηταν χαλια. Εβαλε στη σωστη θεση τον λ και μου εβαλε το check engine. Ρυθμισε το αβανς στις 12μοιρες απο 40 που το ειχε ο τσαρλατανος (βασικα δεν κυκλοφορησε και πολυ το αυτοκινητο μετα τον τσαρλατανο γιατι απλα δεν πηγαινε βημα και εσβηνε μετα τις 5000στροφες). Ποτε δεν το εχει δει καποιος ο οποιος να ξερει 5 πραγματα απο το μοτερ. Πριν περιπου 12.000χλμ μετρησα τους θαλαμους καυσης και εδειξαν 180-180-180-170 πιστευω οτι ειναι καλα τα νουμερα.
Οι μετρησεις ειναι στο τροχο. Αν βαλουμε επιπλεον το 15% που εχει αναφερθει σε παραπανω ποστ εχω 118,7 ιπποδυναμη και 14 ροπη (αν ισχυει το 15% στη ροπη). Η θερμοκρασια ηταν 39,6 C
Μπορω να πω οτι το δυναμομετρο ειναι αξιοπιστο (δεν ξερω οσον αφορα για την αισιοδοξια του) γιατι τις δυο Ε12 με τις ιδιες βελτιωσεις εδειξε το ιδιο αποτελεσμα.
Ηρακλη 121 και 15,2 στο τροχο? Χωρις βελτιωσεις?
Εγω θα προτεινα να μπουν και αλλα αυτοκινητα στο δυναμομετρο. Εαν φτανετε το στροφομετρο στο κοφτη στο δρομο δεν εχετε να φοβηθειτε τιποτα. Θα ηταν καλο να δουμε πως πανε τα 2Ε, 4EFE, 4AFE τα ΖΖ και καποια 4ΑGE.
|