Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #66  
Παλιά 16-07-08, 09:03
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 520
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακη εχεις δικιο, του εχω πιει το αιμα...
103,2 ΗΡ / 6870 RPM με ροπη 10,8 σε αυτες τις στροφες.
Μεγιστη ροπη 12,2 / 5500 RPM
Κοφτη βαλαμε στις 7500 στροφες
Τελικη ταχυτητα με 4η, 193,4 km/h (195km/h εχω βγαλει στις 7800στροφες με GPS)
Το μοτερ εχει 77.000χλμ δικα μου και τουλαχιστον ακομη 89.200χλμ που αναφερονται στο αυτοκολλητο στο καπακι του ιμαντα χρονισμου.
Εχει φιλτροχοαναη KN (δεν εβαλα το μανιταρι HKS), μπουζι ιριδιου, μπουζοκαλωδια TRD. Μεσαιο-τελικο εξατμισης απο καποια Walker.
Εκανα τη δυναμομετρηση με απλη 95 ΒΡ αν και δεν νομιζω να εκανε την διαφορα η 100αρα στο δικο μου μοτερ.
Το ανησυχητικο ειναι οτι η ροπη μετα τις 2500 στροφες ειναι σαν καρδιογραφημα.
Τολη, ειναι πολυ μικρα τα νουμερα .Τα χιλιομετρα δεν δικαιλογουν τοση πτωση.Εμενα στα 205.000 εβγαλε 121 και 15.2.
Κατι δεν δουλευει σωστα.
Ζεστη και 95, εινα οτι χειροτερο σε ψεκαστα μοτερ.Τα αβανς πανε στα ταρταρα και παπαλα ροπη και δυναμη.+οταν εχουν και καποια χιλιομετρακια οπως τα δικα μας, ενδεχεται απο αδυναμη αναφλεξη και επικαθησεις σε βαλβιδες και θαλαμο καυσης τα πειρακια να κανουν παρτυ, με αποτελεσμα μειωση μακροζωιας του μοτερ.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση