Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #528  
Παλιά 11-07-08, 16:30
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 408
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα πρώτα σχόλια σε μια πολύ φρέσκια τοποθέτηση, που θα στείλει την κουβέντα αλλού.....

1. Οταν αγοράζεις το μπλοκ του Levin, έχει και εγκέφαλο μαζί! Αρα ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ!!! αφού τον εγκεφαλό του χρησιμοποιεί... όχι άλλον! Το υπερκυβιμένο όμως, βάζει εγκέφαλο απο άλλο μοτέρ επάνω!

2. Μια απο τα ίδια με το παραπάνω σχόλιο! Αν και το 20ν μπορείς να το δουλέψεις και με άλλη εξάτμιση.

3. Σε όλα όσα έχω πει μέχρι τώρα, πάντα θεωρούσα ότι μιλώντας για μαμά, μιλάμε για ΜΑΜΑ, άρα βάζει και σαζμάν Levin επάνω. Δεν μίλησα ποτέ για "τροποποιήσεις". Οπότε πάλι ισχύει το σχόλιό μου απο την πρώτη ενότητα! Το Υπερκυβισμένο θα βάλει κάτι που δεν ανήκε στον κορμό του. Το 20ν βάζει κάτι με το οποίο κυκλοφορούσε στην αγορά!!!

4. Εδώ έδωσες μια απο τις πιθανές λύσεις προκειμένου να πείς ότι μπορεί να υπάρξει τροποποιημένο ασημοκάπακο! Δεν λέει κάτι αυτό, γιατί μιλάς πλέον για της διάφορες βελτιώσεις που μπορεί να δεχτεί το συγκεκριμένο μοτέρ! Οπότε εγώ που δεν το έχω αλλάξει, αλλά και όσοι δεν θα το κάνουνε, παραμένουνε ΜΑΜΑ!!! Αρα πάλι μόνο το Υπερκυβισμένο δεν είναι ΜΑΜΑ, γιατί βάζει κάτι που δεν του ανήκει!

Και σαν τελικό σχόλιο.... ΝΑΙ Βαγγέλη, το παίζω τελείως ΜΑΜΑ, γιατί το μοτέρ μου δεν έχει τίποτα επιπλέον επάνω, πέρα απο αυτά που έχει ενα ασημί όπως βγαίνει απο το εργοστάσιο (Δεν υπάρχει λόγος να προσθέσω κάτι!!!) Γιατί πρέπει ντε και καλά να αποδείξουμε ότι τα 20ν είναι πειραγμένα? Γιατί δεν μπορούμε να δεχτούμε, ότι υπάρχουνε και 20ν απείραχτα????

Αρα λοιπόν, αυτό που απέδειξες εσύ είναι ότι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ μπορεί να βελτιώσει ένα 20ν! Δεν είναι όμως αναγκαία και απαραίτητα αυτά τα βήματα σε ένα 20ν, όπως στο Υ/β (Εκεί είναι άκρως απαραίτητα!)!

1. Για να έχεις ένα σωστά ρυθμισμένο Υ/Κ πρέπει να βάλεις τον εγκέφαλο του 1.8. Επειδή όμως αν προγραμματίσεις τον ήδη υπάρχον θα βγάλει παραπάνω άλογα, αυτός είναι και ο λόγος που όλοι το προτιμούν. Οπότε ένα Υ/Κ έχει σίγουρα πρόγραμμα!!!! Καλύτερο από μαμά 1800.

2. Διαφωνώ ότι μπορείς να δουλέψεις το 20v με την παλιά εξάτμιση. Χρειάζεσαι μια εξάτμιση που να πληρεί τις προδιαγραφές του μοτέρ. Το μοτέρ δεν δουλεύει σωστά με εξάτμιση από 1300. Το ίδιο συμβαίνει και με τα Υ/Κ και αυτά χρειάζονται μεγαλύτερη εξάτμιση από τα 1400. Χρειάζονται την εξάτμιση ενός 1800. Άσχετα πάλι αν και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν κάποιοι που βάζουν πιο ελεύθερη εξάτμιση για να κερδίσουν επιδόσεις.

Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πω είναι πως ένα Υ/Κ με εντόστια 1800 και μπεκ και εισαγωγή είναι στην ουσία ένα 1800 με ΦΠΕ. Ενώ ένα 20v είναι τις περισσότερες φορές ένα 1.6 20v με Φίλτρο και εξάτμιση ή έστω αν υποθέσουμε πως δεν έχει μεγαλύτερη εξάτμιση ένα 1.6 20v εργοστασιακό μοτέρ.
Απάντηση με παράθεση