Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #151  
Παλιά 01-07-08, 17:46
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
...Για τα top mount το έγραψα περισσότερο από την άποψη ότι τα μαμά είναι 'λαστιχένια' και σίγουρα περνάνε στο αυτοκίνητο λιγότεροι κραδασμοί και καταπονήσεις από ότι με κάποια ανάρτηση που έχει μεταλλικά top mount και περνάνε όλα στους θόλους. Όπως γράφεις εσύ και συμφωνώ απόλυτα, αν το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για συχνή χρήση σε πίστα με διαρκή αλλαγή ρυθμίσεων, είναι προτιμότερα τα μαμά top mount...
Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν βάζαμε και silent blocks πολυουρεθάνης τι πανηγύρι θα γινόταν;
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
...Τώρα που ξανατσέκαρα το site της tein δίνει 50mm μπροστά και 40mm πίσω χαμήλωμα. Εμένα σίγουρα έχει χαμηλώσει παραπάνω από όταν πρωτομπήκε η ανάρτηση (το ίδιο παρατήρησε και ο syele). Όταν την έβαλα ρύθμισα το ύψος όπως έλεγε στο manual η ανάρτηση, από τότε δεν το έχω ξαναπειράξει...
Έφαγα μισή ώρα προσπαθώντας να βρω πού στην ευχή είχα δει -προχθές μόλις- αυτά τα 66 και 60mm. Τι να πω! Θα φταίει η ηλικία... Πάντως, η ρύθμιση ύψους που έκανα δεν είχε καμία σχέση με τις προτάσεις είτε της ΤΕΙΝ, είτε του μηχανικού μου, αφού βασική απαίτηση ήταν -και είναι- να μην βρίσκει το αυτοκίνητο με το παραμικρό για να μην κακοποιείται! Έτσι, διατηρήσαμε το ύψος των ΤΤΕ -όσο είχαν ή δεν είχαν πέσει- με κάποιες ψιλοδιαφορές στο ύψος ανά πλευρά. Μας προέκυψε η απειροελάχιστη υποχώρηση που ανέφερα στην προηγούμενη δημοσίευση και από τότε ... τίποτε! Στασιμότητα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
...Όταν μπήκε η ανάρτηση το πάνω μέρος από τα αμορτισέρ (αυτό που φαίνεται πάνω από τη μοκέτα-που μπαίνει και το κλειδάκι για τη ρύθμιση) έφτανε τσίμα-τσίμα με ένα κομμάτι λαμαρίνα που είναι εκεί. Έτσι ρίξαμε 2-3 σφυριές στο κομματάκι αυτό ώστε να υπάρχει λίγο περιθώριο παραπάνω that's all, δεν χρειάζεται καμία φοβερή πατέντα.
Για την 'καθημερινή' ρύθμιση της πίσω ανάρτησης έχω κόψει την μοκέτα σε σχήμα 'Π' ώστε να μπορώ να την τραβάω και να μπαίνει το κλειδάκι και μετά να την ξανασπρώχνω στη θέση της και να μην φαίνεται τίποτα. Αν δεν το ξέρεις δε φαίνεται πως είναι κομμένη...
Επειδή ήμουν μπροστά καθ' όλη τη διάρκεια της τοποθέτησης, δεν έγινε κάτι τέτοιο με σφυριά κλπ. Θα το είχα δει. Αλλά δεν έχουμε και πρόβλημα στην ρύθμιση. Μήπως έχεις facelift και υπάρχει κάποια μικροδιαφορά; Αν και όταν μπει -τελικά- πίσω μπάρα θόλων, σίγουρα θα μεριμνήσω για κενά ρύθμισης, αλλά θέλω να το μελετήσω διεξοδικά πριν κάνω το βήμα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
...YΓ. Πάνο 16 ρυθμίσεις έχει η superstreet (32 γίνονται με το EDFC)
Βρε Βασίλη, πριν από το ταξίδι που έκανα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε μαλάκωσα την μπροστινή από το 16 στο 14 και μέτρησα 32 (ή 36, πάντως πολλές) θέσεις. Για κοίταξέ το ξανά αν θες, γιατί θα με κατεβάσεις κάτω να πάω να το ξανακοιτάξω...
-
Άσχετο, αλλά θέλω να πω πως απολαμβάνω τις συζητήσεις που γίνονται σε τέτοιο κλίμα και επίπεδο πολιτισμού και να συγχαρώ τους συμμετέχοντες.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση