Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από vassilis_vvti
Αν ανοιξουν δυο κορολλα τς το ενα με VCS ενεργοποιημενο και το αλλο χωρις ποιο θα παει καλυτερα?? εγω απο οσο ξερω θα παει αυτο που εχει απενεργοποιημενα.Ρωταω επειδη το παληκαρι λεει οτι τα ειχε ενεργοποιημενα.Δεν εχω οδηγησει κορολλα τς(αν και το θελω αφανταστα) αλλα εχω οδηγησει του κολλητου μου το λεον (240 αλογα) και με το αντισπιν αναμενω εχανε παρα πολυ ειδικα στις αλλαγες μπουκονε πολυ...χωρις αντισπιν πηγαινε πολυ καλυτερα αν και σπινιαρε βεβαια αλλα εφευγε πολυ καλυτερα ειδικα σε αλλαγες.
|
Βασικά να πώ την αλήθεια ξεκινάω με antispin on για λιγότερες φθορές γενικά. Δεν ξέρω πόσο πολύ χάνεις έτσι πάντως μου δίνει την αίσθηση ότι αν ο δρόμος δεν είναι πολύ καλός μάλλον κερδίζεις αφού αλλιώς δεν θα καθόταν κάτω.
Πάντως το αντισπίν στα ανοίγματα από στάση δεν μας επηρέασαν πολύ αφού πιο πολύ θέλαμε να ελέγξουμε το πως ανοίγουν τα αυτοκίνητα μέσα στο lift και στο vtec αντίστοιχα. Θέλαμε να φέρουμε τα αμάξια δίπλα δίπλα μετά την αλλάγη 1ης και αυτό ο καθένας με τον τρόπο του το κατάφερε (το ταπερ γιατί με δυσκολία γράπωνε, η TS λόγω τράξιον).
Και κάτι που ξέχασα! Όλα τα λεφτά στο τάπερ είναι το κιβώτιο! Αλλαγές που γίνονται αστραπιαία και για πλάκα! Ακομή και πιο αργό να ήταν από την TS θα άξιζε να το πάρεις μόνο και μόνο για να παίζεις με αυτό το μαραφέτι! ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩΩΩΩΩ
Και για να πω την γνώμη, πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μειονέκτημα της TS δεν είναι τόσο η ανάρτηση αλλά το κιβώτιο. Όταν ζεσταθεί καλά είναι αρκετά καλό, αλλά μέχρι να ζεσταθεί είναι χάλια (και ζεσταίνεται και δύσκολα). Ελπίζω να βελτιωθεί με τις motul που θα βάλω σε 3000 χιλιόμετρα.