Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 15-06-08, 15:30
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 238
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το θεμα ειναι να μην μετανιωσεις με την επιλογη σου. Προσφατα πηρε φιλος auris 1.4 και ελεγε τι να το κανω το 1600, 97 αλογα ειναι αρκετα κτλ κτλ, αλλα στην πορεια το μετανιωσε. Βεβαια μη φανταστεις οτι σερνεται, αλλα οσο να ναι εχει το ιδιο μοτερ με το ε12 και ειναι 100-150 κιλα βαρυτερο με ο,τι αυτο συνεπαγεται σε ενα ταξιδι με κλιματισμο, προσπερασεις, ανηφορικες διαδρομες.
Σχετικα με την καταναλωση, μπορει να εχουν μικροδιαφορες το 1,4 με το 1,6 αλλα σκεψου οτι σε καποιες συνθηκες οπως τις παραπανω, για να κινηθεις αξιοπρεπως με το 1,4 θα πρεπει να το πιεσεις περισσοτερο απο οτι το 1,6 πραμα που σημαινει οτι θα καψει και περισσοτερο.
Τελος να σου πω μια γενικη αρχη που εφαρμοζω και προτεινω για αγορα καινουργιου αυτοκινητου και ειδικοτερα για την περιπτωση σου. Δεν ειναι προτιμοτερο ενα auris 1,6 τριπορτο, βασικη εκδοση απο ενα 1,4 πενταπορτο πλουσια εξοπλισμενο?(φανταζομαι οτι οι τιμες θα ειναι σχετικα κοντα) Ασε που μπορεις να πεισεις τον εμπορο να σου μεταφρασει τα δωρα που σου κανει σε ευρω και να πεσει κι αλλο η τιμη.
Απάντηση με παράθεση