
09-06-08, 17:02
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επειδή έχω μπροστά μου το κουτί του συγκεκριμένου short shift, ο κωδικός που αναγράφεται στο καρτελάκι είναι: ΑΜ 26062000
Και κάτω από το bar code, στο ίδιο καρτελάκι, υπάρχει ο κωδικός : TD420-26062-0000P.
Είμαστε, δηλαδή, σε αυτά που λέει ο Μελέτης πιο πάνω, κατά το μάλλον ή ήττον.
Η τοποθέτηση, αν είσαι μερακλής και όχι βιαστικόπουλος και δεν το έχεις ξανακάνει, θα σου πάρει πάνω από μία ωρίτσα, με καφέ και μουσικούλα...
Από αίσθηση; Απλά, άλλη αίσθηση. Ο λεβιές σου δίνει την αίσθηση πως λειτουργεί σαν διακόπτης ON-OFF. Καμία σχέση με τον εργοστασιακό. Και λόγω της αντικατάστασης των silent blocks με αλουμινένιες βάσεις, εξαφανίζεται η (ελαφρά) λαστιχένια αίσθηση (και πού να οδηγούσαμε και κανένα άλλο αυτοκίνητο, τι θα λέγαμε για λαστιχένια αίσθηση; επίπεδο τσίχλας;?!...)
Στην ερώτηση του φίλου fastgr για "παρενέργειες", τέτοιες θα υπάρχουν τόσες, όσο πιο άγαρμπος και άτσαλος είναι ο χρήστης του κιβωτίου. Η φθορά του δίσκου δεν έχει σχέση με το short shift, αλλά με το αριστερό πόδι μας και το πόσο ξεχνιέται στον συμπλέκτη. Τα γρανάζια του κιβωτίου, από την άλλη, μπορεί να υποστούν μεγάλη φθορά μετά την τοποθέτηση του short shift, αν δεν μπορέσεις να συντονίσεις το αριστερό σου πόδι με το δεξί σου χέρι, ώστε οι αλλαγές να γίνονται με τον συμπλέκτη πατημένο! Αυτό θα το καταλάβεις αμέσως, άλλωστε, από τον ανατριχιαστικό ήχο που θα ακούσεις.
Συμπερασματικά, για την Ε12 -και ειδικά για την TS-, το short shift είναι ένα "must have" αξεσουάρ, κατά την ταπεινή μου άποψη! 
Καλορίζικο και καλές αλλαγές!
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|