Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 09-06-08, 09:56
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ανδρεα δε νομιζω οτι το υλικο στην πρωτη φωτο θα σωσει ενανα αναβατη ο οποιος θα διπλωσει κυριολεκτικα πανω σε μια τετοια μπαριερα με 100 χ.α.ω. ποσο μαλλον με 150 200 η και 250 χιλιομετρα την ωρα.
Το υλικο αυτο σε μπασκετες του μπασκετ λειτουργει.
Οσο για το δευτερο μαζι σου.

Παιδια η μονη λυση ειναι τα ξεχωριστα και απομακρυσμενα ρευματα κυκλοφοριας!
Κυριάκο, τα τεστ που γίνονται για αυτά τα υλικά για να ελεγχθεί εάν πληρούν τις απαιτήσεις γίνονται με ταχύτητα 24,1 χλμ/ώρα... Ξέρω, θα μου πεις ότι αυτή η ταχύτητα είναι πολύ μικρή... Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί ποτέ προστατευτικό για τους αναβάτες που να τους προστατεύει από πτώση με τέτοιες ταχύτητες που αναφέρεις. Είναι αδύνατο...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση