Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 29-05-08, 09:35
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
nikolakis πες μου σε παρακαλώ πως κάνατε το στροφόμετρο να δουλεύει! κάτι άκουσα για adaptora, αλλιώς στροφόμετρο από το japan μοντέλο. Wastegate εγώ δεν εννοούσα αυτό που λες, στο σταρλετ με τις κόντρες το έσπασα το σασμαν (τα συχρονιζέ) και δεν με νοιάζει να είναι ποιό κοντό, προτιμώ τις ποιο μακριές σχέσεις. Η ντίζα είναι ΜΟΝΟ για τον χιλιομετρητή, δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως σχέση με το στροφόμετρο και δεν έχει να κάνει με το σασμαν ότι δεν δουλεύει το στροφόμετρο, αλλά με τον διαφορετικό πολλαπλασιαστή. Και εγώ την έχω βγάλει την ντίζα μερικές φορές και το στροφόμετρο συνέχιζε να δουλεύει. Αν δεις ένα οργανάκι - στροφόμετρο έχει ρεύμα, γείωση και να πάρει σήμα από τον πολλαπλασιαστή, στον δικό μου ξέρω και ποιο είναι το καλώδιο. Δεν είπα εγώ ότι τα ΕΕ111 δεν έχουνε στροφόμετρο, το πρόβλημα είναι αν φοράς 4E-FTE και ήδη είπα τις 2 λύσεις που υπάρχουν. Απλά δεν είχε τίποτα από τα 2 και μου το άφησε χωρίς να δουλεύει και ΔΕΝ είναι θέμα ηλεκτρολόγου, μου είχε πει ΠΡΙΝ ακόμα πάω εκεί το αμάξι ότι μετά δεν θα έχω στροφόμετρο (εκτός των 2 λύσεων) ή αν βάλεις οργανάκι φυσικά. Νικόλα πες μου να δω τι θα κάνω.
Απάντηση με παράθεση