Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Δεν θα φτασει ποτέ ο υπερκυβισμός τα επίπεδα της TS (αυτο και έλειπε) αλλά για να βάλεις μοτερ απο TS σε 1400 θα σου πάνε τοσο πολλά τα λεφτα που σε συμφέρει ασυζητητί να πουλησεις το δικό σου και να αγορασεις μια TS.
Στο κατω κατω, και στις 2 περιπτωσεις μεταχειρισμενο μοτερ θα εχεις, απλα στο δικό σου θα γινουν 150 κοπτοραπτικες ενεργειες με αμφιβολο αποτελεσμα.
Δεν ειναι μονο το μοτερ. Ειναι μοτερ, σασμαν, καντραν, φρενα και άσε που η TS ειναι πολύ πιο δεμενη στο σασί απο τα απλα 1.4, με ό,τι αυτο συνεπάγεται...
Το ποσα χρηματα θα το βρεις ειναι σχετικο.Εγω πριν λιγο καιρο βρηκα τροπετο απο ts 3000 ευρω απο γνωστο μου και βαλε αλλα 1000 ευρω εργατικα για τοποθετησει ,ηλεκτρολογους κ.τ.λ. με 4000 ευρω θα ηταν ετοιμο αλλα δεν ειχα τοτε τα χρηματα και τωρα πεταξε το πουλακι. Σε αυτο που λες οτι και στις δυο περιπτωσεις το μοτερ θα ειναι μεταχειρησμενο συμφωνω αλλα προτιμο να εχει ακομα και 100000+km και να το εχει δεσει ο japanεζος παρα τον υπερκυβισμο που θα μου το δεσει ο καθε μπαρμπαμητσος...
τα 1.8 celica εχουν 143 ιππους. δηλαδη με Φ.Π.Ε δε φτανει κοντα στους 160 ιππους??? γιατι να μη φτασει και ενα υπερκυβισμενο..
|
Πρωσοπικα τα +17 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο με ΦΠΕ μου φαινονται αισιοδοξα αλλα ακομα και ετσι να ειναι το celica με τα 143 αλογα εχει και διαφορετικους εκεντροφορους σε μοιρες και βυθισμα απο το corolla 1.4 και εχω την εντυπωσει οτι εχει και μεγαλυτερες βαλβιδες στην κεφαλη του και οι εισαγωγες-εξαγωγες τις κεφαλης του ειναι μεγαλυτερες οποτε μονο με στροφαλο, μπιελες,πιστονια,και προγραμματισμο εγκεφαλου αντε και εξατμιση θεωρω οτι ενα corolla δεν θα εχει 143 αλογα γιατι εχει και διαφορες στα παραπανω που αναφερα...