Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 21-05-08, 18:40
yiannist Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
yiannist είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μαλλον μικροβελτιωσεις εννοω:
πχ.n order to protect or pro-long the life of ECU I suggest to locate them away from heat. The standard locations in the AE101 and AE111 chassis is in the middle console on the floor pan. That's were the exhaust passes. It is very hot and not recommended. My own ECU is places at the same place, but instead of laying on the floor pan. Mine is standing bolt onto the air-cond cooling coil cold cold ice ice baby.
αυτο εγω το βλεπω με λιγο σκεπτικισμο οσον αφορα το θεμα της υγρασιας ,που κανει περισοτερο κακο απο την ζεστη,αλλα αν ειναι καλα μονωμενο το κουτι ,τοτε πραγματι εχει διαλεξει ιδανικη θεση για χειμωνα καλοκαιρι.
ολα αυτα με καποια επιφηλαξη γιατι ακομα και αν ειχα το αυτοκινητο ,θα χρειαζοταν ενα θερμομετρο ,που να μπορουμε να διαβαζουμε την ενδειξη στην καμπινα,και ο σενσορας να τοποθετηται οπου θελουμε στον χωρο του μοτερ.μεχρι να βρουμε την ιδανικη θεση .

οσο για το λαμπακι που μπορουμε να συνδεσουμε και να αναβει οποτε δουλευει το VVT ,
εγω θα το ηθελα.


αυτο το βρηκα απο μια Super sellida που σιγουρα την εχουν ανακαλυψει ολοι.
http://www.my-acoustic.com/Car/ECU/2...AP_problem.htm

αν πατε κατω κατω και πατησετε το "car section"
θα δειτε οτι αυτος ο τυπος εχει παιδευτει παρα παρα πολυ σε πολα θεματα.
και φαινεται καθαρα οτι δεν ειχε ενα μηχανικο γνωστη του μοτερ κ.τ.λ.

και επειδη παιδευτοταν φτιαχνοντας τα ιδια πραγματα 2-3 φορες γι αυτο φοβαμαι
__________________
Take a song and make it better

EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 21-05-08 στις 19:03.
Απάντηση με παράθεση