Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 21-05-08, 10:01
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω παντως αν ποτε εκανα κατι θα προτιμουσα να βαλω ενα μοτερ απο ts και για θεμα αξιοπιστιας (σε σχεση με τον υπερκυβισμο) αλλα και σε θεμα επιδοσεων επειδη ενα υπερκυβισμενο δεν πιστευω οτι μπορει να φτασει στο επιπεδο επιδοσεων της ts.
Δεν θα φτασει ποτέ ο υπερκυβισμός τα επίπεδα της TS (αυτο και έλειπε) αλλά για να βάλεις μοτερ απο TS σε 1400 θα σου πάνε τοσο πολλά τα λεφτα που σε συμφέρει ασυζητητί να πουλησεις το δικό σου και να αγορασεις μια TS.
Στο κατω κατω, και στις 2 περιπτωσεις μεταχειρισμενο μοτερ θα εχεις, απλα στο δικό σου θα γινουν 150 κοπτοραπτικες ενεργειες με αμφιβολο αποτελεσμα.
Δεν ειναι μονο το μοτερ. Ειναι μοτερ, σασμαν, καντραν, φρενα και άσε που η TS ειναι πολύ πιο δεμενη στο σασί απο τα απλα 1.4, με ό,τι αυτο συνεπάγεται...

Πιστευω πως η λυση του υπερκυβισμού ειναι το καλύτερο που μπορείς να κανεις σε 1.4 corolla, λαμβανοντας υπόψη πως η σοβαρη βελτιωση στο συγκεκριμενο αμαξι ειναι δυσκολότατη.

Και όσο για τα 160 άλογα, τουλάχιστον 1-2 παιδιά που το εχουν παει 3ο σταδιο, τα εχουν δει δυναμομετρημενα (ή κάπου εκει κοντά).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση