Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #36  
Παλιά 17-05-08, 00:30
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφου εχουμε πει χιλιες φορες....
Η μεγαλυτερη διαμετρος κοβει ρεπριζ, δινει τελικη και η μικροτερη το αντιστροφο!

Σε ποιον η μεγαλυτερη ζαντα εκοψε τελικη?
Σωστά η μεγαλύτερη διάμετρος κόβει τελική, αλλά οι συνηθέστερες αλλαγές από 195-60-15 είναι οι 205-45-17 που έχει 0% απόκλιση και η 215-40-17 που είναι κ λίγο μικρότερη διάμετρος...Οπότε ΄μένουμε στα ίδια ή χάνουμε τελική με αυτές τις διαστάσεις σε 17αρες....

Μη μετράτε μόνο ζάντα...μικραίνει κ το ελαστικό με τη μεγαλύτερη ζάντα.
Απάντηση με παράθεση