Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 16-05-08, 21:00
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφου εχουμε πει χιλιες φορες....
Η μεγαλυτερη διαμετρος κοβει ρεπριζ, δινει τελικη και η μικροτερη το αντιστροφο!

Σε ποιον η μεγαλυτερη ζαντα εκοψε τελικη?
Σωστα τα λες σχετικα με τη μεγαλυτερη-μικροτερη διαμετρου αλλα ξεχνας ενα αλλο σημαντικο παραγοντα που ειναι το βαρος και οσο μεγαλυτερη ειναι η ζαντα συνηθως τοσο πιο βαρια ειναι(μιλαω για ζαντες φτιαγμενες απο νορμαλ κραματα και οχι κατι εξιδικευμενες οπως τιτανιου κτλ που κοστιζουν ενα σκασμο λεφτα). παραδειγμα τα δικα μου μαμα ζαντολαστιχα ζυγιζαν 15kg το ενα και αυτα που εχω τωρα (16'' momo wrs με 205 50 15) ζυγιζουν 17kg το ενα...
Απάντηση με παράθεση