επειδή εχω δοκιμασει και δεν φοβομουν να κανω πατεντες στο αμαξι αλλα και εχω σκασει λεφτα.... σας λεω. με ενα απλο φιλτρακι πανελ,δεν κανεις τιποτα. με την σκουπα ειχα δει μια διαφορα αλλα 240 ευρο που ειχα δωσει τοτε δεν αξιζουν. το καλυτερο ειναι για τα δικα μας τα ιαπωνικα ενα μανηταρι (σιμοτα ας πουμε) και τιποτα αλλο. αλλιως βαλτε ενα φιλτρο στο μαμα κουτι ΚΝ ή JR να ακουτε λιγο παραπανω το μοτερ και τελος.
αν σκεφτει καποιος τα λεφτα που μπορει να φευγουν σε εξατμισεις μπουζι φιλτρα και αλλες παπατζες, για να κρατηθει και καλα ο μαμα χαρακτηρας του αμαξιου, ειναι ενας υπερκυβισμος που ειναι πολυ ποιο μαμα αναβαθμιση απο μια χοανη και με καλυτερες επιδοσεις.
Δεν εννοω το σημειο που εφτασα εγω αλλα μονο σε εντοσθια μοτερ,ενα φιλτρο ελευθερας στο μαμα κουτι και ενα τελικο το πολυ.
|