Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #317  
Παλιά 12-05-08, 14:47
yiannist Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
yiannist είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
βρηκα και αλλη μια μαρτυρια σε ενα φορουμ

"Επισης σε συζητηση που ειχα με μηχανικο που ασχολειται με ρεκτιφιε μου ειπε οτι ειναι μεγαλο λαθος να αλλαζουμε λαδια καθε 5000 η 7500KM τα οποια ειναι συνθετικα. Ο λογος ειναι οτι ενα συνθετικο λαδι περα απο την καλυτερη προστασια που παρεχει στο μοτερ εχει και καθαριστικες ιδιοτητες μετα απο καποιο φασμα χιλιομετρων 10000 με 12000. Κινητηρες που ανοιχτηκαν και εβαζαν συνθετικα λαδια με συχνες αλλαγες (5000 ΚΜ) βρεθηκαν με μεγαλυτερη φθορα και μαυριλα που ειχε κολλησει σε ολα τα ζωτικα του στοιχεια απο αλλους που εβαζαν απλα λαδια....Πειτε μου και εσεις την αποψη σας παιδια. "

δηλαδη τι παιζει τελικα?
__________________
Take a song and make it better

EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 12-05-08 στις 15:27.
Απάντηση με παράθεση