Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 09-05-08, 01:05
yiannist Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
yiannist είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Τολη μου φαγανε 14 ιππους

το γνωρισα το μοτερ,

ειναι 2nd gen 4E-FE

The 2nd Generation of the 4E-FE was introduced in 1996 producing less peak power: 85 bhp (63 kW) @ 5500 rpm, but with a slight increase in peak
torque
87 ft·lbf (118 N·m) at 4400 rpm.
The 2nd generation of the 4E-FE was essentially the same engine as the 1st but the inlet and exhaust manifolds were changed along with a slight alteration of the ecu in order to try and reduce emissions.


γιατι δηλαδη ? δεν θα επαιρνα καρτα?
οι προηγουμενοι πως κυκλοφορουν?

αντε μην κανω καμια ηλεκτρολυση,
και καιω μισο βενζινη με μισο ηδρογονο.
τι θα μου πουνε μετα στο ΚΤΕΟ ?
τουλαχιστον για τα καυσαερια, ουτε καταλητη δεν θα θελω.
αλλα οι απατεωνες που μας κυβερνανε,
θα με κατηγορησουν για κινητη βομβα.
βρε ουστ, εγω θελω τους 14 ιππους πισω

το πρωτο λινκ παντως τα λεει λιγο διαφορετικα
Horsepower: 85 @ 6600
Torque (ft-lbs): 87 @ 5200
__________________
Take a song and make it better

EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 09-05-08 στις 01:10.
Απάντηση με παράθεση