Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #21  
Παλιά 08-05-08, 11:55
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
αν και το τοπικ ειναι παλίο, το ξεθάβω επειδή εχει συζητηθεί αρκετά τον τελευταίο καιρο...
Πιστεύω οτι τα ποστ που εχει κάνει ο Leon74 είναι πλήρη. Ρώτησα και εγω ενα φίλο χημικο και μου είπε οτι διαφορά δεν παιζει. Ο όγκος που πίανει ο αέρας στο λάστιχο και το άζωτο είναι ίδιος. Η μοναδική μικρή διαφορά είναι ότι όταν ζεστένεται ενα λαστιχο με αέρα αυξάνεται η πιεση του λίγο παραπάνω απ΄οτι σε ενα λάστιχο με άζωτο (αλλα η διαφορα ειναι μικρή).

Η χρήση στους αγώνες και στα αεροσκάφη γίνεται επειδη η ακριβεια στην πίεση ειναι ζωτικής σημασίας, αλλα και για να μην υπάρχει κίνδυνος να πάρει φωτια (για να γίνει καύση χρειαζεται οξυγώνο, αρα το λάστιχο με άζωτο κινδυνευει λιγοτερο).
Ίσως το λάστιχο να χανει το περιεχομενο του πιο δύσκολα, αλλα ειναι ταλαιπορία να ψάχνεις να βρείς λαστιχάδικο με άζωτο, μάλλον δεν αξίζει τον κοπο...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση