Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 04-05-08, 15:35
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 252
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνω γιαυτο σου εγραψα για τις μεσαιες διοτι οταν ξεκινας απο σταση η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 5000 οποτε ολα τα συστηματα mivec,vtec,vvtli κτλ. δεν εχουν ενεργοποιηθει ακομα και το 20v πεταγετε μπροστα μια καροτσα τουλαχιστον,αυτα τα λεω με αποδειξεις γιατι τα εχω κανει σε κοντρες με corollats,vti.


να και κατι ενδιαφερονhttp://youtube.com/watch?v=mgDdbrMh6bo&feature=related
Κοιταξε δεν διαφωνω οτι το 20V ειναι γρηγοροτερο απο τα αυτοκινητα που αναφερεις γιατι δεν εχω δει ποτε κανενα απο κοντα και δεν ξερω τη γκαζι εχει. Aλλα για το vti τουλαχιστον που ξερω καλα αν ζορισεις τερμα πρωτη η αλλαγη σε δευτερα πεφτει στις 6500rpm περιπου. Για να το δεις και μονος σου κανε ενα κοπο και πατα στο youtube:Panos Honda B16A Trikala. Εχω βαλει βιντεακι απο το vti του κολλητου μου απο σταση μεχρι τα 190 km και θα δεις σε τι στροφες πεφτουν οι αλλαγες. Δεν ξερω πως να το κανω οπως το εκανες εσυ στο προηγουμενο μυνημα που πατας πανω στη διευθυνση που φαινεται με μπλε γραμματα και βλεπεις κατευθυαν το βιντεο.
Απάντηση με παράθεση