Αν και δεν είναι το πλέον κατάλληλο μέρος, αλλά επειδή μιλάτε για το πού ενεργοποιείται και πώς το VSC, θα ήθελα να σας μεταφέρω τη δική μου εμπειρία από ένα ταξίδι στην Αρναία της Χαλκιδικής που είχα κάνει το χειμώνα.
Πιο συγκεκριμένα, το πρωί της παραμονής των Χριστουγέννων που ξεκίνησα το ταξίδι της επιστροφής, παντού υπήρχε πάγος. Σε κάποια σημεία του δρόμου ιδιαίτερα ορατός και αντιληπτός και σε άλλα "αόρατος".
Σε ένα σημείο σαν το δεύτερο, το αυτοκίνητο μετακινήθηκε περισσότερο από μισή λωρίδα (έβλεπα, ήμουν μόνος και έκανα κάποιες δοκιμές για να δω τα όρια μέσα στα οποία μπορώ να κινηθώ) και δεν υπήρξε ούτε ηχητική, ούτε οπτική ειδοποίηση για την ενεργοποίηση του VSC.
Η εκτίμησή μου είναι πως αυτό συνέβη λόγω του "ομοιόμορφου" τρόπου με τον οποίο έφυγε το αυτοκίνητο.
Παρέθεσα αυτή την εμπειρία, ώστε να σας αποτρέψω από το να εμπιστεύεστε απόλυτα τα ηλεκτρονικά που σχετίζονται με την οδική συμπεριφορά.
Εκτιμώ ότι η TS θα συμπεριφερόταν πολύ καλύτερα χωρίς VSC, αλλά με ένα μπλοκέ, είτε της Quaife, είτε της TRD.
-Παύλο, τι λάστιχα έχεις φορέσει στην TS που στοιχίζουν μόνο 500€ ??? Διότι σε λίγες ημέρες θα φορέσω πάλι τα FK-452 (τα οποία απεδείχθησαν πολύ καλά), τα οποία είναι πλέον πάνω από τα 500€ -λίγο- σε 205/50/16.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|