Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 10-04-08, 15:44
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά, όλοι δίκιο έχετε...
Καταρχήν ως προς το θέμα που αναφέρει ο ranger και το οποίο ανέλυσε σωστά και είχε ξαναπει κ σε άλλο τόπικ παλιότερα, να πω πως και 20αρα ζάντα με 285 πάτημα να βάλουμε, αν σπινιάρουμε την πρώτη και πάμε να σταματήσουμε πατώντας τέρμα φρένο, θα πατάμε απλά ένα "ξύλο"...Μην ξαναναλύσω, τα έχει πει ο ranger....
χαίρομαι που το τοπικ παει να μπει σιγα σιγά σε τάξη...
στην ουσία έχουν περιγραφεί δύο διαφορετικά προβλήματα κατα το φρενάρισμα.

Το πρώτο αφορά φρενάρισμα ενώ οι μπροστά τροχοι σπινιάρουν. Τότε πατάς ενα "ξύλο" όπως σωστα σχολιάζει ο DRiveR7 και έχω αναφέρει και εγώ σε προηγουμενο ποστ μου...

Το δεύτερο προβλημα αφορα την συχνή ή όχι εμπλοκή του ABS σε νορμάλ συνθήκες κίνησης. Εκεί η συχνότητα εμπλοκής του ABS εξαρτάται απο διάφορες παραμέτρους όπως:

ποιότητα ελαστικού (φθορά, πίεση και θερμοκρασία)
κατάσταση όδοστρώματος (με καλή ή κακη προσφυση)
διαστάσεις ελαστικού
κατάσταση ανάρτησης (παλία ή καινουργια, μαμά ή βελτιωμένη)

Ελπίζω να τακτοποιήθηκε λιγάκι το τοπικ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diafanh-psyxh : 11-04-08 στις 20:44.
Απάντηση με παράθεση