Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Ρε ακόμα δεν το πήρε και του το έχετε βελτιώσει 3ο στάδιο! Ηρεμήστε !!!
Εγω ξαναλέω... Θα εκτιμούσα την τεχνολογία που έχει φρύδια (και όχι την φρύδια τεχνολογία  )
Τούρμπο σε 2λιτρα μοτερ έχουν βάλει πολλοί και έχουν βγάλει και πολύ περισσότερα απο 200 άλογα. (και σε 1800 εχουν βαλει τουρμπο και εχουν βγαλει πολλύ περισσότερα).
Την μοναδικότητα και τα φρύδια να βγαζει απο 2λιτρο μοτερ ατμοσφαιρικά 200 άλογα (ή/και 240 στο s2000) την εχει μονο η Honda σε αυτο το διαμαντι μοτερ που έβγαλε.
Δλδ θα το έπαιρνα το αμαξι μονο και μονο για να λεω ότι είχα στην κατοχη μου τον ΚΟΡΥΦΑΙΟ μακραν ατμοσφαιρικό κινητήρα. Και όταν λεω κορυφαιο ατμοσφαιρικό κινητηρα εννοω "παραγωγής" δλδ που περναει ελεγχους, καυσαερια. ρυπους, κατανάλωση, αξιοπιστια κτλπ. (για να μη βγει κανενας και μου πει ότι υπαρχουν κιτ-car που βγαζουν τόσα...  ).
Αυτα που πετυχαίνουν οι άλλοι με 3 τούρμπο και 6 κομπρέσσορες, το ταπερ τα βγαζει naturally aspirated...
Υ.Γ.: 1. Δεν παιρνω προμήθεια απο το Σαρακάκη... 
2. Γιατι το ταπερ το ιαπωνικό βγαζει 222 άλογα? 
|
Δεν έχεις κ άδικο, όμως υπάρχει και μια πολυβραβευμένη (και μάλιστα από Ιάπωνες) τεχνολογία, που κατέχει to VAG...οπότε τεχνολογία και η μία τεχνολογία και η άλλη....Η μία τεχνολογία 15ετίας και η άλλη 3ετίας.....Οπότε...μάλλον ξεπρασμένη αυτή της HONDA...
Να μην παρεξηγηθώ, όντως διαμάντι το μοτέρ αυτό, αλλά πλέον η τεχνολογία έχει πάει αλλού...
Υ.Γ. : 1. Αυτό παίζεται....
2. Άλλο πρόγραμμα- χαρτογράφηση...μάλιστα κάπου είδα πως έχει βελτιωθεί ταπερ με πρόγραμμα από japan μεριά....