Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 05-04-08, 23:49
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 664
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Όχι φίλε, δεν κερδίζουμε χαμηλά... Αντιθέτως αν στις 2.000 ο εκκεντροφόρος έχει τη ρύθμιση των 6.000 στροφών τότε το μοτέρ θα μπερδεύει, θα χτυπάει πυράκια, δεν θα κρατάει ρελαντί, θα καίει σίγουρα πολύ κτλ κτλ. Θα είναι το αμάξι σαν κάτι pegeot rally που φοράνε άγριους εκκεντροφόρους και γρανάζι για ρύθμιση που χαμηλά κροταλίζουν και δυσκολεύονται να κρατήσουν ρελαντί.
Το VVTi υπάρχει για να δουλεύει ο εκκεντροφόρος με τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά (καταλάνωση, επιδόσεις, εκπομπές ρύπων) ανάλογα με τις εκάστοτε στροφές του κινητήρα .

Μπορείς να παρέμβεις στο χρονισμό για να κερδίσεις λίγη δύναμη, αλλά πάντα σε βάρος της κατανάλωσης. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Με παράλληλο εγκέφαλο και πρόγραμμα (θα ελένξεις τη βαλβίδα του VVTi, δλδ πόσο λάδι στέλνει μεσα στον εκκεντροφόρο και έτσι θα μεταβάλεις το χρονισμο του)
2. θα δώσεις καναδύο δόντια προπορεία στο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Έτσι θα έχεις μόνιμα αυτή τη λίγο πιο άγρια ρύθμιση, χωρις να καταργήσεις το σύστημα μεταβλητού χρονισμου. (εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο εύκολο ή έξυπνο πράγμα να καταργήσεις το VVTi)...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 06-04-08 στις 01:14.
Απάντηση με παράθεση