Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #166  
Παλιά 02-04-08, 20:14
Mark Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 15-12-2004
Μοντέλο: Clio 3 1.2T
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 84
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 259
Mark είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα. Να πω μερικά πραγματάκια ξεκινώντας από την ουσία του θέματος. Το Leon με αυτό το μοτέρ πάει πολύ καλά, και σε όλες τις συνθήκες είναι ταχύτερο από Corolla 1.6(υποθέτω πως εννοούμε Ε12). Στο προηγούμενο τεύχος των 4 τροχών που έχει συγκρικτικό ατμόσφαιρα vs turbo, το leon έχει 0-100 9,4" ενώ το Auris 1.6(πιο βαρύ από Corolla, αλλά παραπάνω άλογα, άρα περίπου τα ίδια) 10,4", με τη διαφορά να βρίσκεται στο μισό δευτερόλεπτο για το τετρακοσάρι, και λιγό παραπάνω για το 0-160. Σε ρεπρίζ δε συγκρίνουμε γιατί δεν υπάρχει καμία ελπίδα για την ατμόσφαιρα. Τώρα ότι και να κάνουμε τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει τόσο, που τα παραπάνω άλογα είναι μονόδρομος. Η ιδανικότερη λύση θα ήταν η χρήση των σύγχρονων τουρμποντίζελ, αλλά εδώ που ζούμε κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Οι εταιρείες λοιπόν εναλλακτικά έχουν ή τα τουρμπάτα μοντέλα τους, ή τα πιο τεχνολογικά προηγμένα λίγο μεγαλύτερου κυβισμού(π.χ. dual vvti). Όπως και να το κάνουμε όμως το τούρμπο είναι αλλού, καθώς σε όλο το φάσμα στροφών θα έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το αντίστοιχο ατμοσφαιρικό. Στο θέμα της κατανάλωσης και πάλι τα τούρμπο μπορούν να τα πάνε καλύτερα, καθώς αν εκμεταλλευτείς τη ροπή μπορείς να το πας πολύ πιο οικονομικά από το ατμοσφαιρικό, αλλά αν το σκίσεις, δε θα αποφύγεις μεγάλη κατανάλωση. Έχει φίλος μου το TSI 140 και ξέρω από πρώτο χέρι πως είναι πολύ οικονομικό. Μάλιστα ο ίδιος κάποτε είχε νοικιάσει για λίγες μέρες και Corolla E12 1.6, και μου είπε πως δεν παέι άσχημα, αλλά σε κατανάλωση το TSI είναι πολύ πιο οικονομικό. Για να μη σας κουράζω να σας αναφέρω και τη δική μου εμπειρία. Εδώ και 3,5 μήνες έχω αντικαταστήσει την E12 1.4 που είχα με ένα Renault Clio 1.2 TCE. Μπορώ να κάνω μια σύγκριση γιατί μιλάμε για 2 αυτοκίνητα με παρόμοιο μέγεθος(ελάχιστα πιο κοντό το Clio) και παραπλήσιο βάρος(30 κιλά βαρύτερο το Clio), ενώ και τα 2 έχουν 100 άλογα μεν, με διαφορετικό τρόπο αποδιδόμενα δε(1.4 ατμόσφαιρα vs 1.2 turbo). Αν μιλάμε για επιτάχυνση από στάση, με βάση τα νούμερα είναι ελάχιστα πιο γρήγορο το Clio, με την αίσθηση όμως να είναι πρακτικά η ίδια. Σε ρεπρίζ όπως είναι φυσικό αλλάζουν τα πράγματα. Όταν το πήρα την άλλη μέρα το πήγα βόλτα με 5 άτομα σύνολο, και το τράβηγμά του ακόμα και με 5η είναι πολύ καλύτερο. Επίσης στο θέμα της κατανάλωσης, δεν είμαι φυσικά στα επίπεδα του 1.2 όπως ισχυρίζεται η ρενώ, αλλά είμαι 1-1,5 λίτρο σε μέσο όρο χαμηλότερο από ότι είχα στο Corolla(με σχετικά σβέλτη οδήγηση πάντα), και επίσης τα πάγια έξοδα μου είναι χαμηλότερα(τέλη 98 ευρώ, ενώ ασφάλεια πολύ χαμηλότερη - αρκεί να σας πω πως είχα πληρώσει ήδη για το Corolla πριν το δώσω, και έκανα μεταβίβαση στο νέο αμάξι, και παρόλο που το παλιό ήταν ασφαλισμένο για 8500€ και το νέο για 15500€, μου επιστρέψανε και 25 ευρώ).
Απάντηση με παράθεση