Θέμα: Dyno day.
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #118  
Παλιά 25-03-08, 11:00
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
το mivec to v-tec ειναι το ιδιο πραγμα απλα αλλαζουν την ονομασια οι εταιριες για να ξεχωριζουν η μια απο την αλλη,επισης το mivec υπηρχε στην αρχες της δεκαετιας του 90,ολα τα συστηματα μεταβλητων χρονισμων των nissan,honda,mitsubishi,ηταν πανω κατω τα ιδια ολα ειχαν την ροπη και την δυναμη μετα της 7000 μονο η toyota ειχε τον 20v και τους ξυριζε απο της 4500-5000 μεχρι τον κοφτη!!!!!!!!!!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80 Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο περιοδικα που εχω διαβασει, θεωρουν τον vti κορυφη. Επισης ο vti ειναι 16ν και το μαυροκαπω 20v, τετραπεταλουδο. Τεχνολογικο επιτευγμα ειναι ο vti.
μονο τα ελληνικα περιοδικα γιατι μονο αυτο το μοτερ ειχε εισαχθει νομιμα στην ελλαδα
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 25-03-08 στις 11:04. Αιτία: Συγχώνευση δημοσιεύσεων...
Απάντηση με παράθεση