
19-03-08, 01:36
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Και εγώ έχω μία TS, φίλε Παύλο, λίγο παλαιότερη από τη δική σου (11/03) και με περίπου 17.000km περισσότερα. Παρ' όλ' αυτά, δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα.
Ανακαλώντας, όμως, στη μνήμη μου τις πρώτες εβδομάδες συμβίωσης με το αυτοκίνητο, θυμήθηκα πως σε κάποιες γρήγορες αλλαγές που επιχειρούσα από 1η σε 2η, καταλήγαμε σε παταγώδη αποτυχία, λόγω της απουσίας εξοικείωσης με το 6άρι κιβώτιο (κοίταξέ το και αυτό). Μετά από αυτό το διάστημα, όλα πήγαιναν -και πηγαίνουν- μέλι, γάλα!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
..Στα λινκς που σας έδωσα έλεγε ότι πολλοί χρήστες έλυσαν το πρόβλημα βάζοντας δισκό-πλατό και ελαφρωμένο βολάν της TRD. Το κόστος όπως το υπολογίζω για όλα αυτά φτάνει το χιλιάρικο. Να υποθέσω ότι αν πάω για δίσκο δεν θα βάλω πάλι αυτόν που φοράει... Έχετε να προτείνετε κανέναν?...
|
Υπάρχει και μία άλλη λύση που ακούει στο συνδυασμό ονομάτων Fidanza (ελαφρωμένο βολάν) και Exedy (σετ δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν). Ο συνδυασμός αυτός είναι και αρκετά φθηνότερος από τον προαναφερθέντα, αν δεν κάνω λάθος...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
...Η αλήθεια είναι ότι έχω απογοητευτεί πολύ. Το αμάξι μου αρέσει πολύ και εμφανισιακά και στο πως τραβάει και στο πάτημά του. Ακόμη και το ότι στις χαμηλές στροφές είναι νορμάλ και δεν γαζώνει δε με χαλάει, αλλά αυτό με την αλλαγή 1η-2α μου έχει χαλάσει την διάθεση... Δεν είναι ότι δυσκολεύεται να την πάρει, δεν είναι ότι ακούς κάτι από το σασμάν, μαγκώνει ο λεβιές και μένει εκεί και πρέπει να τον περάσεις από την νεκρά για να την πάρει. Θεωρώ ότι έτσι όπως είναι τώρα 100 δοκιμές να κάνω και τις 100 θα αποτύχω...
|
Η απογοήτευση είναι ένα συναίσθημα που δεν θα έπρεπε να βιώνεται από τον οδηγό της TS κατά την οδήγησή της. Και αυτό γιατί του παρέχει μεγάλες και συγκεντρωμένες δόσεις ευχαρίστησης και απόλαυσης, ειδικά κατά τη λειτουργία της εκεί ψηλά, κοντά στον κόφτη, και μάλιστα όταν έχει βελτιωθεί λίγο και το "πάτημά" της.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS
... Η facelift να υποθέσω ότι δεν έχει τέτοια προβλήματα, από ότι ξέρω έχει κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης. Δεν υπάρχει τρόπος να περάσω αυτές τις αλλαγές και στο δικό μου?
|
Σου προτείνω να δώσεις στο αυτοκίνητο -και σε σένα- λίγο ακόμα χρόνο να συνηθίσετε και να εξοικειωθείτε ο ένας με τον άλλο, ώστε να μπορέσεις να καταλήξεις σε ασφαλέστερα συμπεράσματα. Τότε, -είμαι σίγουρος- θα αναπτυχθεί μια ζεστή σχέση μεταξύ σας και θα επιστρέψει το χαμόγελο στο πρόσωπό σου...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios
Ρε φίλε μου μήπως, λέω μήπως, έχει ξεκουμπώσει καμία ντίζα από τον λεβιέ προς το σασμάν και σκαλώνει.....
|
Άμα είχε ξεκουμπώσει η ντίζα από το λεβιέ, δεν θα ήταν λογικό να μην μπαίνει ΠΟΤΕ η συγκεκριμένη ταχύτητα (αλλά και τουλάχιστον άλλη μία); Αλλά, αν διάβασα σωστά, λέει πως μπαίνει η 2η όταν περνάει από το "νεκρό". Εκτός αν έχουν φθαρεί σε υπέρμετρο βαθμό τα silent blocks στα οποία πατάει ο "πύργος" του λεβιέ -ή έχει κάνει τζόγο η άρθρωση (εκείνο που είναι σαν κουζινέτο στο τέλος της ντίζας) της ντίζας που καταλήγει στο λεβιέ- και κάνει τα "χαζά" του. Αλλά δεν το πιστεύω...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|