kosmά συμφωνούμε!
T180 Φίλε μου μάλλον ξεχνάς τη λειτουργία του turbo... συνοπτικά παίρνω την κινητική ενέργεια των καυσαερίων και τα χρησιμοποιώ προς όφελος της απόδοσης. το intercooler αέρα χρησιμοποιεί και το GOLF GT καίει λιγότερο από ένα μοτέρ αντίστοιχης ιπποδύναμης! ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ από το κεφάλι μου αυτά και δεν βγαίνει νόημα από το πόσο καίει με τέρμα γκάζι το GT γιατί και το 1.4 το δικό μου αν το πας συνέχεια τέρμα καίει τα άντερά του. Το golf καίει σαν το 1.8 του new civic με πολλή παραπάνω ροπή και ιπποδύναμη όταν χρειαστεί.
Επίσης είναι γνωστό πως πάρα πολλές εταιρίες λανσάρουν μικρούς κινητήρες με turbo ακριβώς για να επιτύχουν μικρότερες καταναλώσεις από τους ατμοσφαιρικούς αντίστοιχης ιπποδύναμης.
Όταν λες πως το Rav το καινούριο καίει με σκίσιμο 11 πως να μιλήσουμε σοβαρά...
mad την υπερεγγύηση σε όλες οι εταιρίες την αναλαμβάνουν μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες, το ίδιο ισχύει και στη toyota.