Όταν πας να πάρεις ένα σετ εκκεντροφόρων θα δεις ότι σου επιβάλουν να αλλαχθούν και κάποια άλλα πραγματάκια για να μην έχεις πρόβλημα.
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, δλδ βγάζεις τους παλιους βαζεις του καινούργιους και έτοιμος (μπορεί να είναι έτσι στο πρώτο στάδιο).
Οπότε όλο το καπάκι θα γινει κόσκινο και θα αλλαχθούν πολλά πράγματα, ελατήρια, οδηγοί κλπ.
Α και όταν εννοώ συμπίεση δεν εννοώ πλανιάρισμα στο καπάκι, αλλά αλλαγή εμβόλων, από εκεί αλλάζει ουσιαστικά η συμπίεση.
Στην ουσία μόνο στρόφαλο και μπιέλες κρατάς από αυτά που αλλάζουν.
Βέβαια, πιστευω ότι ο πιο ειδικός για να απαντήσει είναι ο Αλίμονος, προχωράει ένα τέτοιο project...
Ξηρό κάρτερ = στροφάρισμα
και στροφάρισμα= άλογα...
|