Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #44  
Παλιά 04-03-08, 20:56
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
...Ασε που στην επαρχία ξέρουμε πως περνάνε ΚΤΕΟ τα οχήματα...
Ενώ στην Αθήνα, όποιο αυτοκίνητο πρέπει να κοπεί, κόβεται και όποιο αυτοκίνητο πρέπει να περάσει, περνάει;
Μην υπερβάλουμε ρε παιδιά...
Σε πολλές περιπτώσεις, τα επαρχιακά ΚΤΕΟ είναι αυστηρότερα από τα Αθηναϊκά.
Τέλος, αναφορικά με τις χρονολογίες που περνάνε ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα, καλύτερα να περνάνε συχνότερα -με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν λαδώματα- παρά να κυκλοφορούν "χάροι" στους δρόμους.
Αν συνεχίσει το χάλι των λαδωμάτων, ας τα κλείσουν να τελειώνουμε, να σκοτωθούμε όλοι και να κυκλοφορεί στο δρόμο ό,τι μαϊμού είναι δυνατόν να σκεφτεί και το πλέον αρρωστημένο μυαλό!
Η TS μου πέρασε ΙΚΤΕΟ πριν από μερικούς μήνες, όντας μοντέλο 11/2003 με πινακίδες επαρχίας, ενώ το Accent, με Αθηναϊκές πινακίδες και μοντέλο 1998, πέρασε ΙΚΤΕΟ πρώτη φορά μόλις το καλοκαίρι του 2006, λίγο μετά που το είχα αγοράσει, και φέτος το καλοκαίρι ξαναπερνάει.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση