Τα αυτοκινητα που ειχαν ηταν ενα fiat το οποιο το πηγαν σε 3 εξουσιοδοτημενα αλλα δεν βρηκαν καμια βλαβη. Μετα το corolla το τελευταιο το οποιο το πηγαν σε 4 εξουσιοδοτημενα και το ενα βρηκε και της 2 βλαβες ενω αλλο ενα μονο τη μια. Τα αλλα δυο καμια βλαβη το αμαξι ηταν ετοιμο για ταξιδι

.
Τεσπα αυτα πανω κατω τα γνωριζουμε εμενα αυτο που με τρομαζει ειναι τα ημιτασιον ανταλλακτικα τα οποια δεν μπορεις να ξεχωρισεις αν ειναι αυθεντικα μονο αν εισαι πολυ καλος γνωστης του αντικειμενου. Στανταρ ειμαι σιγουρος οτι τα τακακια που εβαλα τη τελευταια φορα ειναι μουφα γιατι μπροστα αλλαξα πρωτη φορα στα 30000 χιλιομετρα μετα στα 60000 και μετα μου λεει στα 75000 θελουν αλλαγμα........να δω τωρα στα 90000 τι θα μου πουν

.
Φυσικα υπαρχουν και εξουσιοδοτημενα που κανουν αψογα τη δουλεια τους μη τους βαζουμε ολους σε ενα τσουβαλι, ευτυχως που εχουμε toyota και δεν παθαινει τπτ

αλλιως......!!!!!!!