Απορω πως δεν εχει επεμβει καποιος moderator. Το θεμα δεν ειναι "ατμοσφαιρα vs τουρμπο" ουτε "20v vs glanza/gt". Το θεμα ειναι "ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 20 ΒΑΛΒΙΔΟ 4ΑGΕ TEΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ VVTi".
Οπως και να χει αναφεροσαστε σε μεταχειρισμενα μοτερ και αυτα τοποθετημενα σε διαφορετικα αυτοκινητα.
Και rebuilt να τους κανετε δεν θα γινουν μαμα, ενα λαθος τοποθετημενο καλωδιο μπορει να κανει την ζημια.
Εδω και τα μαμα μοτερ εχουν διαφορες μεταξυ τους +/-5%.
Τωρα 20ν ή glanza ειναι προσωπικη υποθεση του καθενος. Θελεις επιδοσεις απο χαμηλα πας στο τουρμπο, θελεις ψηλα πας στον 20v. Και τα δυο μοτερ ειναι αξιοπιστα αρκει να μην φθανεις στα ορια το τουρμπο και να μην φθανεις κοφτη στον ατμοσφαιρικο. Μην ξεχναμε οτι το 7800 ειναι στο κοκκινο στο στροφετρο. Καποιος λογος υπαρχει που ειναι στο κοκκινο.
Τελος παντων εγω θα ηθελα ενα τετοιο μοτερακι. 4AGE atlantic engine 240hp (ατμοσφαιρα) κοφτη 11.500στροφες αλλα δεν ειναι για καθημερινη χρηση μιας που βγαζει την μεγιστη ροπη και ιπποδυναμη στις 9000στροφες
|