Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton
Φίλε Τόλη...... ήμουνα πολύ συγκεκριμένος....
Μίλαγα για την Ελληνική αγορά!!!!
Εδώ η TS ξεκίνησε με 32.000Ε, το Type-R επίσης με τόσα, την ίδια ώρα που τα δυνατά του ομίλου VAG είναι κάτω απο 30.000 (εξαιρουμένου του GTi που είναι στα 36.000 (το καινούργιο όμως)), το Focus ST ειναι στα 28.000 το νέο μοντέλο, το Astra OPC στα 29.000, α, και μην ξεχάσω... το Mazda 3 MPS στα 29.000. Ολοι κάτω απο το "ψυχολογικο φράγμα" των 30.000, και όλοι με πολύ πιο πάνω απο τα 192 που έδινε η ΤΟΥΟΤΑ. (Μιλάω πάντα για τις τιμές που ξεκινήσανε να πουλιούνται!)
Οταν λοιπόν, λές ότι πρέπει να δώσω 3.000-4.000 παραπάνω και να πάρω και λιγότερα άλογα.... είναι προφανές ότι κάτι άλλο ψωνίζεις.
Οσο αφορά τα πέρι παραπάνω εξοπλισμού... ε, αφού δεν έχεις να πουλήσεις ποιότητα, κάτι πρέπει να δώσεις σε αυτόν τον καημένο που θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο με 250+ άλογα....
Ασφάλεια? Ούτε καν λόγος να γίνεται... Τα ΤΟΥΟΤΑ είναι απο τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα....
Στήσιμο..... μαζί σου.... δεν είναι και το φόρτε τις ΤΟΥΟΤΑ
Κόστος Ανταλλακτικών.... δεν το συζητάω καν... ακόμα και στην Ελλάδα.... είναι μια απο τις πιο φτηνές Εταιρείες! Ειδικά σε σχέση με τον όμιλο VAG!!!.
Και βελτίωση? Τα μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ ξέρεις πολύ καλά ότι πειράζονται εύκολα... και μάλιστα χωρίς ενδοιασμούς για τοπότε θα σπάσει.
Ε και εδώ φάουλ είσαι!!!! Πρώτον πιο φτηνά αυτοκίνητα έξω... 2ον πολύ περισσότερα κίνητρα απο το κράτος για αλλαγή αυτοκινήτου..... 3ον Τεράστια μισθολογική διαφορά Ελλάδας - Ευρώπης!
|
αυτο δεν νομιζω να το ενοεεις για ολα τα γερμανικα γιατι ειναι μεγα λαθος και απ την αλη τι να το κανεις ενα αμαξι που δεν στριβει αυτο παει και για μερικες octavia τορα απο ασφαλια σιγα τα λαχανα που εχει ι τουοτα μονο πανο απο μια μηχανη ασχολειτε ......μεγαλη σηζητηση.......