Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #65  
Παλιά 13-02-08, 10:38
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 541
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Μιχάλη. Λέει πολλά αυτό.

Οπως επίσης, για τα Levin, σαφώς και πουλάνε τρελλά τα τροπέτα.... όμως μην βλέπεις την ΤΟΥΟΤΑ σαν μια παγκόσμια εταιρεία. Να βλέπεις την κάθε χώρα σαν αυτόνομο κομμάτι. Με βάση λοιπόν το τι κάνει σε κάθε χώρα χώρια, σαφως και δεν θα φέρει εδώ αυτοκίνητα τα οποία υπάρχει το ενδεχόμενο να πουλήσουνε λιγότερο απο τα νούμερα που ήδη πουλάει! Και όλα αυτά παντα συνάδουνε και με το κόστος. Πόσοι έλληνες μπορούνε να δώσουνε πάνω απο 25-30χιλ για τουτού? Πολύ λίγοι συγκριτικά με το τι μπορεί να κάνει ο μ.ο.

Μπορείς να δείς τέτοια παραδείγματα σε πολλές εταιρείες... όχι μόνο στην ΤΟΥΟΤΑ (π.χ. Skyline, δεν ήρθε ποτέ γιατί στην τιμή πώλησής του, πόσα τεμάχια θα πούλαγε στην ελλαδίτσα?) Το κέρδος τα οδηγεί όλα.

Οσο αφορά για το αν έχει γεμίσει ο πλανήτης με κάποια μοτέρ όπως λές.... φανερώνει ακριβώς αυτήν την ανάγκη κάποιον να έχουεν αυτά τα μοτέρ, που στην χώρα τους δεν ήρθανε ποτέ. Δεν λέει όμως ότι αυτός που πήρε αυτό το μοτέρ θα έδινε και το αρχικά απαιτούμενο ποσό για να αγοράσει το αυτοκίνητο που φόραγε αυτό το μοτέρ! Αλλο να δώσεις 1000-1500Ε τώρα, και άλλο να θές 30.000Ε (να τα λέμε σε Ε) για να έπαιρνες το Levin! (Σχετικά τα νούμερα, απλά για να βοηθηθεί το παράδειγμα, αναλογιζόμενοι και την εποχή και πόσο κόστιζε τότε).
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση