wastegate εννοεις την κλασικη μετατροπη με μπλοκ απο vitara 1.6 συνδυασμενη με κεφαλη και σασμαν απο GTi.
Προς NIKOS.99: για να μας λες οτι εχει ΚΑΙ χταποδι, δυσκολα θα εχει μεινει μονο εκει. Επειδη στην οικογενεια υπαρχει Swift και ο αδελφος μου ειναι μελος στο Suzuki Swift Performance Club, μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι ο καλυτερος τροπος να κανεις ενα Swift GTi να σερνεται, ειναι να του βαλεις χταποδι χωρις την περαιτερω εξελιξη του σε τσιτα ατμοσφαιρικο. Για οποιαδηποτε παραπανω πληροφορια θα γραψω.
Η γνωμη μου παντως ειναι η εξης: αν σε φαει καπου το GTi, θα ειναι σιγουρα στην εκκινηση γιατι ειναι το αυτοκινητο πουπουλο, μολις 830 κιλα. Απο κει και περα ομως, βλεπω να περνας εσυ μπροστα, λογω κυβικων και 4 παραπανω βαλβιδων.
|