Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 31-01-08, 19:30
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σελίδα 2 από 2

Ύπο συνθήκες μικρού φόρτου μηχανής το PCM θα μειώσει την γωνία του εκκεντροφόρου για να μικρύνει την περίοδο όπου οι βαλβίδες εισαγωγής θα είναι ανοικτές ταυτόχρονα με τις βαλβίδες εξαγωγής σταθεροποιώντας την απόδοση της μηχανής.

Ύπο συνθήκες μεσαίου φόρτου μηχανής το PCM θα αυξήσει την γωνία του εκκεντροφόρου για να μεγαλώσει την περίοδο όπου οι βαλβίδες εισαγωγής θα είναι ανοικτές ταυτόχρονα με τις βαλβίδες εξαγωγής αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου και μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων.

Ύπο συνθήκες υψηλού φόρτου μηχανής το PCMθα αυξήσει την γωνία του εκκεντροφόρου για να κλείσουν γρηγορότερα οι βαλβίδες εισαγωγής και να βελτιωθεί η ροπή σε χαμηλές και μέσες στροφές

Και τέλος Ύπο συνθήκες πολύ υψηλού φόρτου μηχανής το PCMθα μειώσει την γωνία του εκκεντροφόρου για να επιβραδύνει το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής και να επιτρέψει περσότερο καύσιμο να εισέλθει στον κύλινδρο βελτιώνοντας την ιπποδύναμη της μηχανής μας.

** Λέγοντας χρονισμό εννοούμε τις χρονικές περιόδους που οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής είναι ανοικτές ταυτόχρονα ¨Διλαδή το πότε θα συμβαίνει αυτό¨ ¨όχι απαραίτητα κατά το μέγιστο άνοιγμα τους¨ το οποίο ονομάζεται OVERLAP,


Με το να αυξάνουμε ή να μειώνουμε την γωνία του εκκεντροφόρου ουσιαστικά καταφέρνουμε να ανοίγουμε και να κλείνουμε τις βαλβίδες εισαγωγής σε διαφορετικές χρονικές στιγμές σε σχέση με τις βαλβίδες εξαγωγής.

Στο παρακάτω σχέδιο ο εκκεντροφόρος εισαγωγής βρίσκετε στις 0 μοίρες και ως εκ τούτου όταν το πιστόνι βρίσκετε στο ανώτατο σημείο οι βαλβίδες εισαγωγής αλλά και εξαγωγής είναι κλειστές. Δηλαδή δεν έχει καθόλου το λεγόμενο OVERLAP.



Αν ο εκκεντροφόρος εισαγωγής είχε διαφορετική γωνία δηλαδή αν σε μία δεδομένη χρονική στιγμή ο λοβός πάνω στον εκεντροφόρο που πατάει την βαλβίδα για να ανοίξει δεν βρισκόταν στο σημείο που βρίσκετε θα παρατηρούσαμε ότι θα υπήρχαν στιγμές όπου οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής θα ήταν ταυτόχρονα ανοιχτές.

Το όλο λοιπόν σκηνικό μας εξυπηρετεί κυρίως σε χαμηλές και υψηλές στροφές όπου στις μεν σταθεροποιείτε η απόδοση της μηχανής και στις δε λόγω τον πολύ γρήγορου ρυθμού κίνησης του πιστονιού παρέχετε καθυστέρηση στο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής επιτρέποντας την σωστή ποσότητα καυσίμου να μπει στον κύλινδρο.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 01-02-08 στις 08:52.
Απάντηση με παράθεση