Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από sotosgh
Να πω και εγω με την σειρά μου το πρόβλημα σχετικά με τις αντιπροσωπίες.
Εχω πάει την corolitsa μου για σέρβις και το μόνο που κάνουνε είναι να αλλάξουνε φίλτρο και λάδια για τακάκια ούτε λόγος γιατί το αυτοκίνητο κανει ταξίδια και φρένο δύσκολα πατάς στην Εθνική.
Περίμενα κοντά στην μιάμιση ώρα ο δε μηχανικός που το είχε αναλάβει πήγαινε και σε άλλα αυτοκίνητα περιμένοντας το δικό μου αυτ/το στο δίχαλο αφού δεν μπορούσα να φύγω.
Το αποτέλεσμα να μου χρεώσουν αντι για 40 λεπτα εργατώρας μου χρεώνουν 2 ώρες και κοστολόγιο 150 ευρώ.
Το τι βρισίδια πέσανε δεν λέγετε γιατί ήμουνα και παλιός πελάτης .Φυσικά δεν ξαναπατάω σε αυτούς τους καραγκιόζηδες,καλύτερα στα έξω συνεργεια που στο φεινάλε δεν σε χρεώνουνε και τρελές εργατώρες.
Αλλωστε TOYOTA είναι δεν σπάει δεν χαλάει.
|
Δεν επρεπε να τα πληρωσεις.
Κανονικα, στα εξουσιοδοτημενα και πολυ περισσοτερο στα συνεργεια των αντιπροσωπειων χρεωνουν το σερβις και οχι την εργατοωρα εκτος μονο αν υπαρχουν προβληματα πανω στο σεβις (π.χ πανω στην αλλαγη των τακακιων ο μηχανικος αντιληφθει οτι οι δισκοπλακες εχουν στραβωσει, ενημερωνουν τον πελατη και αναλογως προχωρανε) και αυτο γιατι η ΤΟΥΟΤΑ δεν θελει καποιοι "απατεωνες" να κοροιδευουν και να κλεβουν τους πελατες. Το ιδιο γινεται και στο φανοβαφειο (υπαρχει προγραμμα στο pc που σου λεει φιξ τιμη αλλα και τον ποσο χρονο πρεπει να κανει ο μαστορας για αποσυναρμολογηση (π.χ) της πορτας, βαψιμο της πορτας και επανατοποθετηση της πορτας).