Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 03-01-08, 02:17
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παιδιά, το 17αρες και πάνω ποιός το βάζει το όριο? Εγώ εδώ βλέπω (από όσους ανέφεραν τη ζημιά στο παρόν θέμα)πως βλάβη στο διαφορικό έχουν βγάλει 3 αμάξια το ένα με 15αρες το άλλο με 16αρες και το 3ο με 17αρες...οπότε γιατί να φταίνε οι ζάντες?
Το καταλαβαίνω πως όσο μεγαλύτερη η ζάντα υπάρχουν περισσότεροι κραδασμοί και κατραπονήσεις σε ολόκληρο το αμάξωμα και ζορίζεται πιο πολύ στο να φέρει γύρω τους τροχούς...Όμως κρατώντας τη συνολική διάμετρο σταθερή και το συνολικό βάρος τροχού σταθερό (ή και παρακάτω με ελαφριά ζάντα) και αυξάνοντας το πέλμα ένα νούμερο μόνο, ώστε να μην αυξηθούν σημαντικά οι τριβές ζορίζουμε λιγότερο και από μαμά καταστάσεις το σύστημα μετάδοσης!
Εξάλλου η ΤΤΕ δίνει μέχρι και 18αρες με 225-35 για τα αμάξια μας...οπότε ας μην ψάχνουμε την αιτία στις ζάντες! Αιτία είναι μάλλον κάποιο μικρό ελάττωμα εκ κατασκευής που με τη σκληρή χρήση διογκώνεται...
Απάντηση με παράθεση