Παιδιά το θέμα των εγγυήσεων είναι μεγάλο! Πρόσφατα βγήκε απόφαση δικαστηρίου που δικαιώνει κάτοχο Νισσάν, ο οποίος έκανε τα τακτικά/προγραμματισμένα service σε συνεργείο της γειτονιάς με ανταλλακτικά νισσάν. Όταν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα μέσα στην εγγύηση επισκέφτηκε την αντιπροσωπεία η οποία του έκλεισε την πόρτα, καθότι λέει δεν έχουν γίνει τα service σε επίσημο συνεργείο.
Πολλές λεπτομέρειες δεν ξέρω, δεν έχω προλάβει να μάθω. Αλλά μετά από αυτό πιστεύω το θέμα εγγύηση και service σε αντιπροσωπεία μόνο είναι στον αέρα!
|