για τον αερα τραβας εναν σωληνα και εχεις κρυο μαζι με ενα heat shield,αν και εγω δεν ειχα βαλει(μαλλον δεν προλαβα) τιποτα απο τα 2. οσο για αυτο που λες για το εσω του μοτερ το λογικο ειναι να μην εχεις αδικο. απλα να σου πω πως σε εμενα και για τα 33000χλμ που ειχα περπατησει την μετατροπη δεν ειχα κανενα μα κανενα προβλημα.δισκο πλατω αλαξα στις 72000χλμ περιπου ηδη 10000χλμ σκισμενα δηλαδη με υπερκυβισμο και αλλα 62000 ξεσκιμενα μαμα! τον τριφτερο τον ειχα για 20000+και ακομα εχει ψωμι!
τωρα σασμαν που επισκευασα δεν ηταν απο τον υπερκυβισμο αλλα ενα κοινο προβλημα που το βγαζουν ολα τα corolla.η μετατροπη η συγκεκριμενη κατα την γνωμη μου ειναι ποιο αξιοπιστη απο προγραμμα ή οτιδηποτε αλλο ασε που η καταπονηση ερχεται απο τον τροπο που το πηγαινεις το αμαξι οσα αλογα και να ειναι!
δεν πιστευω ομως κανενα προγραμα ή φιλτρο να σου δωσει 19 κιλα ροπη με το καλημερα σε 1,4 μοτερ!
|