Σωστες ειναι ολες οι αποψεις...ειναι ενας συνδυασμος και η αληθεια ειναι στη μεση...το tsport τα χοντα που ειναι πολυστροφα και γενικως ολα τα εργοστασιακα σπορτιφ μοτερ με υψηλες αποδωσεις κι οχι μονο οταν τα παρεις καινουργια δεν χρειαζονται στρωσιμο απλα τα πρωτα 1000-2000χλμ επειδη ειναι ακομα σφιχτα δεν ειναι οτι καλυτερο να τα ζοριζεις...στρωσιμο ηθελαν οπωςδηποτε τα παλιοτερα μοτερ ειδικα τα ρεκτιφιαρισμενα...γιατι μεσα υπηρχαν ανοχες ψιλοατελειες κι επρεπε πραγματι να τριφτουν τα μεταλλα να κατσουν κτλ......γιαυτο κανεις κι αλλαγη λαδιων στα 1000 χλμ σε επισκευασμενο μοτερ...για να καθαρισει απο τα "γρεζια "που μαζευτηκαν στα λαδια απο τις εφαπτομενες επιφανειες στον κινητηρα....τωρα.....παρολο που στην περιπτωση μας δεν παιζει ρεκτιφιε αλλα αντικατασταση μπλοκ...πιθανον οντως να μη χρειαζεται τοσο εκτεταμενο στρωσιμο..ομως δειξε μου εναν φουκαρα που θα χει περασει ολη αυτη την ταλαιπωρια της επισκευης και θα ρισκαρει να το παρει και να του αλλαξει τα φωτα απο το πρωτο χιλιομετρο....για το φοβο των ιουδαιων στην ουσια χοντρικα το πας χαλαρα και το ανοιγεις σταδιακα μεχρι τα 5000 χλμ...αρχιζεις να του τα χωνεις να ξεμπουκωσει απο κει και πανω..και μολις αλλαξεις λαδια.....αλλαξε του τα φωτα!οσο για το ιταλικο στυλ...μαλλον για αγωνιστηκα αυτοκινητα με σκληρα ελατηρια βαλβιδων /κυλινδρων και μηδενικες ανοχες απευθυνεται...γνωμη μου ετσι...
|