Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 18-12-07, 14:56
Nikr Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 03-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 634
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα Nikr έχει φοβερή αύρα
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι στρωσίματος.

Ένας είναι αυτός που περιγράφουν οι φίλοι παραπάνω.

Ένας άλλος είναι ο λεγόμενος "ιταλικός" ο οποίος αφού ζεστάνεις τον κινητήρα, πας σε μεγάλες ευθε'ιες, κάνεις άνοιγματα στις 4-5000 και μετά απότομο αφημα του γκαζιού ωστε το αυτοκίνητο να φρενάρει με τον κινητήρα.
Έτσι λένε πατάν καλύτερα τα ελατήρια και από τις 2 μεριές...
Το κάνεις αυτό καμιά 10αριά φορές και είσαι οκ....

Ο τρίτος τρόπος είναι δικός μου,
δεν έχω στρωσει ποτέ, ουτε αυτοκινητο ούτε μηχανάκι...
Πιστεύω ότι στους καινούργιους κινητήρες οι ανοχές είναι πολύ μικρές
Απάντηση με παράθεση