Eπειδη περασα κι εγω απο αυτο το σταδιο λογω αλλαγμενου μπλοκ....μου χε πει ο μηχανικος τα εξης...μεχρι 3000χλμ δεν θα ξεπερναω τις 3500 στροφες στο μοτερ κ θα ανεβαζω πολυ προοδευτικα.πανω απο τα 3000 χλμ ανα 1000 χλμ ανεβαζα το οριο μου ανα 1000 στροφεςηλαδ η μεχρι 4000χλμ προοδευτικα ανεβασα το οριο μου στις 4000 στροφες,μεχρι τα 5000χλμ αρχισα να ανεβαζω μαξ 5000 στροφες....σημαντικο ειναι να πηγαινεις ταξιδια και με 5η να ανοιγεις προοδευτικα και να κρατας σταθερα ταχυτητεσ αλλα κ να αυξομειωνεισ απο περιοδο σε περιοδο.....κι αφου κανεις 5000+χλμ πηγαινε το που και που κοντα στον κοφτη να καλιμπραριστει και να ξεμπουκωσει....χωρις να το σκιζεις συνεχεια....πολυ σημαντικο να το ζεσταινεις στην εκκινηση και να το κρυωνεις επαρκως...αν δεν θες να χεις συντομα ξανα τα ιδια με επισκευες για φθορες κινητηρα....και στα 7000 χλμ αλλαξε λαδια με MOTUL 10w/40 300V chrono κι ενα φιλτρακι λαδιου...και το μοτερ σου και θα σκοτωνει...και δεν θα ξανακαψει ουτε γραμμαριο,απλα να τηρεις ευλαβικα τις αλλαγες λαδιων και το ζεσταμα/κρυωμα.....εγω εχω κανει 15000χλμ απο την επισκευη κι ειμαι πολυ ευχαριστημενος....το μοτερ δεν καιει γραμμαριο,δεν εχει κανει κιχ κ πλεον το κυνηγαω...και εχει ανοιξει κιολας και παει σφαιρατο στο δρομο.....παει καλυτερα απο πριν,(το χα παρει με 105000χλμ)
|