Κάπως πρέπει να πάει φρέσκο δροσερό αεράκι στα χωνάκια...
Και με τρύπα γίνετε, αρκεί να φτιάξεις και καμια "αεροτομούλα" ώστε να τον κατευθυνεις μες στα μουτρα τους...
Από κει και πέρα ο ζεστός αέρας φευγει έτσι και αλλιώς από πίσω από το καπό, αφού αυτό έχει να κάνει και με την αεροδυναμική του αυτοκινήτου...
Η μαγκιά είναι να μπορέσεις να ξεχωρίσεις τα δυο ρευματα αέρα.
Και θα πει κανείς, και γιατί να μην αφήσουμε το plenum και να τελειώνει η υπόθεση???
Απάντηση δεν έχω σε αυτό με επιστημονικές αποδείξεις.
Πάντως δουλευει καλύτερα με τα χωνιά έξω και ειδικά αν έχουν φρέσκο αέρα...
Μια πάρα πολύ καλή λύση πάντως είναι να πάρει πόδι το καπό......
|