Ρε Roy τι του λές του ανθρώπου, να φαει με τόρνο τους κυλινδρους του;;; αυτη η λύση δεν ειναι εδεδειγμένη γιαυτο και εγώ ημουν κατηγορηματικος και εγραψα οτι δεν γίνεται...
Παραθέτω και τις διαστάσεις των κυλινδρων των μοτερ που εχουν φορέσει τα Corolla, Avensis, ΜR2 και celica:
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 79.0 x 71.3 στο VVTi (1400cc) .................Corolla
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 79.0 x 81.5 στο VVTi (1600cc) .................Corolla, Avensis
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 79.0 x 91.5 στο VVTi (1800cc) .................Avensis, ΜR2 και Celica
Διάμετρος x διαδρομή (mm) 82.0 x 85.0 στο VVTLi (1800cc TSport) ......Corolla και Celica TSport
Από τα παραπάνω γίνεται εύκολα κατανοητό οτι τα τρια πρώτα μοτερ εχουν ιδια διάμετρο κυλινδρου. Αυτο που αλλάζει τη διαδρομή, αλλά και τον κυβισμο ειναι η διαδρομη που εξαρτάται απο το μήκος της μπιέλας και τις διαστάσεις του στροφαλοφόρου. Γιαυτό μπορούμε να υπερκυβίσμουμε με εξαρτήματα απο το απλο μοτερ των 1800 κυβικών. Για να υπερκυβίσεις ομως με πιστόνια απο TSport πρέπει να βαλεις το μοτερ στον τορνο και να φας 1.5 χιλιοστό γύρω απο κάθε κυλινδρο. Άρα η αποσταση μεταξύ δυό διπλανων κυλινδρων θα μειωθεί κατα 3 χιλιοστά. Νομιζω οτι ειναι μεγαλη αποσταση και ικανος λογος για να μην το κανει κανεις...
Στην τελικη αν θελεις δυνατα εντισθια, βρες σφηρηλατα στις εργοστασιακες διαστασεις και μην σκεφτεσαι να βάλεις τορνο στο μπλοκ σου γιατι μετα αρχίσουν τα προβλήματα (πρέπει η επιφάνεια του κυλινδρου να υποστει ειδικη κατεργασία για να αντέχει κτλ κτλ)...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|