Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #46  
Παλιά 28-11-07, 13:03
Το avatar του χρήστη Ma-corolla
Ma-corolla Offline:
 
Εγγραφή: 07-10-2005
Περιοχή: KOZANH
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 699
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 310
Ma-corolla είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σύγουρα φίλε μου έχεις δίκιο αφού και οι μεγάλύτεροι αυτό λένε τι το θέλω το βάρος, το υψος , δεν μιλάω για φάρδος και αν ειναι χαμιλό αλλα η Toyota τα ψηλώνει τα αυτοκίνητα σε λίγο δεν θα καθόμαστε αλλα θα στεκόμαστε στα Toyota.Μαγκιά της εταιρίας βεβαια ειναι το οτι το Auris στρίβει πολύ καλύτερα απο το corolla Ε12 δεν μιλάω για Yaris που αυτό το αυτοκίνητο απ΄λα δεν εχει ανάρτηση... γέρνει με το παραμικρό.Και δεν μιλάω για την διαφορά που εχουν με το E12 ειναι απλά τεράστια (E12 ,yaris facelift που ειναι ποιο κενούργιο)απο ποιότητα δεν συγκρίνονται.Και σύγουρα το νεο Corolla θέλω να στρίβει καλύτερα απο το παλίο το καλό που εκαναν ειναι οτι δεν αυξησαν το υψος,αλλα το φάρδος(δεν ξέρω αν στρίβει καλύτερα).Θέλεται να μιλήσουμε για αυτοκίνητα μίπως που δεν ήρθαν Ελλάδα Corolla compressor 215hp(ο γνωστός κινητήρας 1.8 αυτό το διαμάντι)που αν ερχόταν δεν θα γεμίζαμε GTI ΑΛΛΑ Ε12 ts compressor,Yaris 1.5 turbo 150hp,Avensis Bi-turbo 300hp,o κινητήρας D-4D 2.2 ΜΕ 177HP ΓΙΑ λόγους μάρκετινγκ( 180hp).
Οταν οι ίδιες αντιπροσοπίες λένε τι να το κάνω το,celica και mr2?????πότε θα το πουλήσω ?????Η μαμά Toyota φτίαχνει για ένα ευρύ κοινό,και οχι για λίγους και πωρομένους.

Εχω πεί ξανά και ξανά να στήλουμε ενα γράμμα σε συνεργασία με τα αλλα Toyota clubs και να πάει στην Toyota Europe αλλα πού,...για να ξέρουν τι απόψεις έχουμε και οχι να τα χόνουμε εδώ ο ένας στον αλλο.