Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 14-11-07, 17:47
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 321
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η γνωμη μου ειναι να βαλεις της τογιοτα το μακρι ο λογος ειναι οτι 1τον εχει μια βαλβιδα μεσα και το φιλτρο κραταει λαδι οποτε οταν το βαζεις μπροστα το στελνη γρηγορα και 2ρον οτι το μακρι συστηνη η τογιοτα μαλλον γιατι κραταει αρκετο λαδι μεσα.
αυτα απο αυτα που εχω ακουση και πρατω.οσο για το καθε ποσο προσωπικα σε καθε αλλαγη βαζω καινουριο (5000χλμ) υπερβολη μπορει αλλα για 8,50ε δεν το διαπραγματευομε εδω κανουν 52ε τα λαδια και για 8,50ε θα το σκευτω.
στο 20ν τα λαδια και οι βεζινες κανουν την διαφορα σε βαθος χρονου για αξιοπιστια συζητω και φυσικα η χρηση που στην περιπτωση μου ειναι απετητηκη οποτε στα παραπανω δεν γινονται εκπτωσεις.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση